Πολιτική Επιστροφών – Beautyflystore

ECO FRIENDLY PRODUCTS FOR YOUR SOUL AND YOUR BODY

Πολιτική επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης.
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται διαφορετικά από τα συμφωνηθέντα προς πώληση, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την beautyflystore.gr (εφεξής ΕΤΑΙΡΕΙΑ χάριν συντομίας) ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ, καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Επιστροφές μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαιώματα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη.
O καταναλωτής δικαιούται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της συμβάσεως να υπαναχωρήσει αυτής, αναιτίως και αζημίως, προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς και παραδίδοντάς το στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (σαν καινούριο), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, λογισμικό εγκατάστασης κ.τ.λ.). Στην περίπτωση που δεν ισχύει κάτι από τα παραπάνω, παύει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη.
Παύση αναιτιολόγητης επιστροφής κάποιου προϊόντος, από τον πελάτη, ισχύει επίσης στις παρακάτω περιπτώσεις:

• Όταν το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό μας κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
• Όταν η πώληση αφορά προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (κρέμες σώματος-προσώπου, πήλινγκ σώματος-προσώπου, οροί προσώπου, οδοντόβουρτσες).

Σε κάθε περίπτωση, ο καταναλωτής υποχρεούται, πριν από τη λήξη προθεσμίας υπαναχώρησης, να ενημερώσει το κατάστημα για την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση και να κάνει χρήση του υποδείγματος εντύπου υπαναχώρησης που παρατίθεται στο τμήμα Β του Παραρτήματος του Ν. 2251.1994.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του καταστήματος.

Ο καταναλωτής, έχει το δικαίωμα, να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε και να ζητήσει αντικατάστασή του, όταν:
• Με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα, της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, του παραδόθηκαν διαφορετικά προϊόντα από αυτά που παρήγγειλε.
• Σε όλες τι περιπτώσεις, στις οποίες, υπάρχει ελάττωμα του προϊόντος ή έλλειψη των συνομολογημένων ιδιοτήτων του.
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, στις περιπτώσεις κατά τις οποίες, για οποιοδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του. Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει από τον ίδιο τον καταναλωτή, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα αποστολής, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Πάντα, στην περίπτωση αυτή, το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και την πλήρη συσκευασία του.
Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχει προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί το προϊόν από το κατάστημα, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης ή της πιστωτικής κάρτας και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά*, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος.
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση – επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

• Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας, μπορεί να γίνει αφαίρεση των προϊόντων από το καλάθι.
• Εφόσον έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, χωρίς όμως να έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν, με επικοινωνία στο 2310 256921
*Χρονικό περιθώριο επιστροφής τυχόν καταβληθέντος χρηματικού ποσού:

Η επιστροφή τυχόν καταβληθέντος χρηματικού ποσού γίνεται, σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική και χρεωστική κάρτα, με επιστροφή των χρημάτων μέσα σε διάστημα πέντε (5) εργάσιμων ημερών, ενώ σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ή με κατάθεση μετρητών, με επιστροφή των χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό που θα προτείνει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης (ως δικαιούχος αυτού) μέσα σε διάστημα πέντε (5) εργάσιμων ημερών.